Productinformatie
Bestellingen
Betaling
Levering
Hoe zoek ik een artikel?
Zodra je een woord intikt in de zoekbalk bovenaan, verschijnen zowel de titels als mogelijke combinaties (boeken & auteur). In je resultatenlijst filter je verder op prijs, genre, uitvoering, enz.
Later beslissen?
Is het moeilijk om meteen te beslissen? Met een klik op het hartjesicoon staat je artikel voortaan in je verlanglijstje.
Moet ik me registreren om te bestellen op jullie website?
Hoe kan ik me registreren?
Wat is een e-book?
Een e-book is een elektronische versie van een boek: je leest het op een e-reader of op een ander beeldscherm. Het grootste voordeel van digitaal lezen? Je slaat al je e-books op 1 plaats op. Je hele boekenkast reist dus met je mee op je iPad, iPhone, tablet, e-reader, smartphone of computer.
Heeft elk boek een e-bookversie?
De meeste boeken bestaan intussen ook in een digitale versie.
Wil je weten of Houtekiet een e-book aanbiedt? Neem een kijkje in ons ruime assortiment.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?
Nee. Als je geen bevestigingsmail ontving, zijn er verschillende mogelijke oorzaken: • Er is een oud of foutief e-mailadres opgegeven. • Er is een typefout gebeurd bij de oorspronkelijke registratie. • Er is een technisch probleem opgetreden bij Houtekiet. • Er is een technisch probleem opgetreden bij de betaling.
Contacteer ons via het contactformulier op de website of via mail (info@houtekiet.be). We helpen je graag verder.
Ik wil een e-book bestellen. Hoe wordt dit juist aangeleverd?
In een e-mail ontvang je een downloadlink die je ook terugvindt in je persoonlijke e-bibliotheek op onze website.
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Hoe kan ik online betalen?
Ik heb per ongeluk dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik kreeg bericht dat mijn artikel niet geleverd kon worden. Hoe krijg ik mijn geld terugbetaald?
Kan je artikel door omstandigheden niet tijdig geleverd worden? Dan kun je onze klantendienst vragen om je bestelling te annuleren. Je doet dit best via het contactformulier. Vergeet niet je bestelreferentie, je IBAN-rekeningnummer en je BIC-code te vermelden.
Ik krijg een foutmelding na mijn betaling. Is mijn bestelling geplaatst of niet?
Kan ik mijn levering opvolgen?
Als je je aanmeldt op onze website kun je via ‘Mijn bestellingen’ het overzicht en de status van je bestellingen bekijken.
Je ontvangt ook mails die je bestellingen bevestigen en de verzending ervan aankondigen.
Je kan je pakket opvolgen via ‘track and trace’.
Retour
Zie onze Algemene Voorwaarden
Het geleverde artikel betreft een misdruk. Valt dit onder garantie?
Je kunt het artikel in de originele verpakking ook voldoende gefrankeerd terugsturen naar onze klantendienst (VBK – Houtekiet p/a CB, Postbus 125, 4100 AC Culemborg, Nederland).
Voeg een omschrijving van de misdruk, de factuur, het verzekeringsdocument en het retourdocument toe. Daarna brengen wij de terugbetaling in orde.
Het geleverde artikel is beschadigd. Valt dit onder garantie?